زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت
رویــــــــای وصـــــــــــــال انگیـــــــــــــــــــــــــــــز 
ساعت مچی
نويسندگان
آخرين مطالب

توماس مولر که محصول مدرسه باشگاه بایرن مونیخ است در طول 150 مسابقه ای که در بوندس لیگا انجام داده است 52 گل به ثمر رسانده است. سایت پارس ایران - بنابر گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو اسپانیا باشگاه رئال مادرید خود را برای ارائه پیشنهادی برای جذب توماس مولر مهاجم آلمانی باشگاه بایرن مونیخ آماده می کند.ررئال مادرید به دنبال خرید توماس مولر


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 دی 1392 ] [ 12:45 ] [ maj7 ]

بسیاری از بازیکنانی که به عنوان مربی به تیم سابقشان برگشته‌اند موفق بوده‌اند. برخی هم روزهایی کابوس‌وار داشته‌اند. کلارنس سیدورف اما در تیم سابقش چه خواهد کرد؟

سایت پارس ایرانیان– میلان تلاش می‌کند نیمه اول فصل 14-2013 را فراموش کند. آنها کلارنس سیدورف را به عنوان مربی خود برگزیده‌اند.گزارش روز: گواردیولا، آنچلوتی، دالگلیش و دیگر مربیانی که به تیم سابقشان برگشتند


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 دی 1392 ] [ 12:35 ] [ maj7 ]

پول و بانک ..پارس ایران..
معاون نظارتی بانک مرکزی حجت را بر مردم تمام کرده و عنوان کرد که اسامی موسسات مجازی که قاعده‌ای بر کار آنها استوار است در سایت بانک مرکزی وجود دارد و مردم باید بدانند که اگر موسسه غیر مجازی را انتخاب کرده و وجوه خود را در این موسسات سپرده‌گذاری کنند، مسوولیت با خودشان است و دولت، بانک مرکزی و هیچ یک از مقامات کشوری در این زمینه هیچ کمکی نخواهند کرد.

پارس ایران  نوشت: در این راستا حمید تهران فر درباره فعالیت موسسات اعتباری بدون مجوز بانک مرکزی اظهار کرد: همان روش قبلی را در مقابله با فعالیت موسسات غیر مجاز با شدت و حدت ادامه می دهیم و اکنون با مقامات کشوری، قوه قضاییه و دادستانی کل کشور در حال هماهنگی هستیم تا کار با جدیت بیشتری پیگیری شو


برچسب‌ها: ااقتصادی,
ادامه مطلب
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 12:5 ] [ maj7 ]

 

گواردیولا در صدر رده‌بندی پر درآمدترین مربیان جهان قرار گرفت

ورزش > فوتبال-پارس ایران..
جوزپه گواردیولا، مربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ در صدر رده بندی پر در آمدترین مربی های جهان در سال ۲۰۱۳ قرار گرفت.

گواردیولا که تابستان امسال به بایرن پیوست، در این رده بندی بالاتر از ژوزه مورینیو پرتغالی (چلسی) و مارچلو لیپی ایتالیایی (گوانجو چین) قرار گرفت.

بر اساس رده بندی شرکت برزیلی پلوری کنسولتوریا (Pluri Consultoria) این مربی سابق بارسلونا سال 2013 حدود 17 میلیون یورو درآمد کسب کرد که هفت میلیون یورو بیشتر از درآمد مورینیو (10 میلیون و 30 هزار یورو) است.

مارچلو لیپی با 10 میلیون یورو سوم و آرسن ونگر (آرسنال) نخستین مربی فرانسوی این رده بندی با 8 میلیون و 260 هزار یورو چهارم شد.

لوران بلان مربی فرانسوی پاری سن ژرمن با فاصله زیاد در رده هجدهم قرار دارد. لوران بلان جانشین آنچلوتی در پاری سن ژرمن با سه میلیون یورو درآمد سالانه در رده‌ای بهتر از هجدهم قرار نگرفت.

 

کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید که سال 2012 در رده دوم قرار داشت، با درآمد سالانه 7.5 میلیون یورویی به رده هفتم سقوط کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی لِکیپ، یورگن کلوپ مربی دورتموند (4 میلیون و300 هزار یورو)، خورخه خسوس مربی بنفیکا ( 4 میلیون یورو ) و سام آلاردایس از وستهام ( سه میلیون و 546 هزار یورو ) رده‌های نهم، یازدهم و سیزدهم را به خود اختصاص دادند.

هری ردنپ که در تیم دسته دومی کوئینز پارک رنجرز انگلیس مربیگری می‌کند با دو و نیم میلیون یورو در رده بیست و ششم جای دارد.

فابیو کاپلو، مربی روسیه با هفت میلیون و 800 هزار یورو بالاترین در آمد سالانه را در بین مربیان تیم‌های ملی دارد.

کاپلو ایتالیایی در این رده بندی روی هاجسون مربی انگلیس (سه میلیون و 540 هزار یورو) و چزاره پراندلی مربی ایتالیا (سه میلیون یورو) پشت سر گذاشت.

یواخیم لو از تیم آلمان با دو و نیم میلیون یورو و ویسنته دل بوسکه با دو میلیون و 350 هزار یورو با فاصله زیاد از کاپلو در رده‌های 26 و 30 قرار گرفتند.


برچسب‌ها: ورزشی,
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 11:58 ] [ maj7 ]

به گزارش پارس ایران...از وی که مهاجم سابق تیم ملی فوتبال پرتغال بود، به عنوان بهترین فوتبالیست و نماد فوتبال پرتغال نیز نام برده می‌شود. اوزه بیو اولین برنده توپ طلای اروپا و آقای گل جام جهانی ۱۹۶۶ لندن می‌باشد.

world players

وی با باشگاه بنفیکا لیسبون در سال 1962 قهرمان اروپا شد و در سال 1966 پرتغال را به مقام سوم جام جهانی رساند و خودش بهترین بازیکن جام با 9 گلِ زده شد.

وی در طول 15 سال فعالیت در بنفیکا ده بار قهرمان پرتغال و پنج بار قهرمان جام حذفی این کشور شد و بین سال‌های 1964 و 1973 بهترین بازیکن لیگ فوتبال کشورش بود.

از وی که در سال 1965 عنوان مرد سال فوتبال اروپا را به دست آورده بود، به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ دنیا، و بهترین فوتبالیست تاریخ پرتغال نام برده می‌شد.

اوزه‌بیو، بازیکن اسطوره‌ای جام جهانی ۱۹۶۶ سرانجام ژانویه سال 2014 در سن ۷۱ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

اوزه بیو


برچسب‌ها: ورزشی,
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 11:55 ] [ maj7 ]

نکونام: از قطر و چین پیشنهاد دارم؛ بهترین تصمیم را می‌گیرم

وبه گزارش پارس ایران......
جواد نکونام با اعلام اینکه از قطر و چین پیشنهاد دارد گفت: فعلا تمام تمرکزم روی بازی‌های استقلال است.

به گزارش مهر، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و هافبک میانی استقلال با تایید دریافت دو پیشنهاد از تیم‌های قطری و چینی جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان را به آینده موکول کرد و گفت: فعلا تمرکزم روی استقلال و چند بازی حساس پیش روی این تیم است. بعد از آن در مورد پیشنهاداتی که به من رسیده است فکر می کنم و بهترین تصمیم را خواهم گرفت.

نکونام با تاکید بر اینکه باید در مورد این دو پیشنهاد به طور جدی فکر کند افزود: ما چند بازی حساس پیش رو داریم که ترجیح می‌دهم فعلا تمرکزم روی بازیهای آینده استقلال باشد. فعلا ترجیح می‌دهم تمام تمرکزم روی بازیهای حساس استقلال خصوصا دیدار برابر پرسپولیس باشد.


برچسب‌ها: ورزشی,
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 11:49 ] [ maj7 ]

 

خبرگزاری آلمان از سیدنی گزارش داد، هندریک هلمر (Hendrik Helmer) به شبکه ملی ABC گفت پس از آنکه تلاش‌هایش در خانه برای خروج این حشره به جایی نرسید، سریع خود را به بیمارستان داروین در این شهر شمالی استرالیا رساند.

تزریق روغن زیتون به مجرای گوش در ابتدای کار موجب شد سوسک بیشتر به داخل مجرا برود،‌ اما نهایتا آن را کشت و پزشکان توانستند آن را بیرون بکشند.

هلمر گفت: 10 دقیقه طول کشید تا نهایتا این حشره دست از تقلا برداشت. پزشکان گفتند تا به حال حشره‌ای به این بزرگی از گوش کسی خارج نکرده بودند.Doctor uses forceps to remove big cockroach from Darwin man's ear


برچسب‌ها: عجایب,
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 11:41 ] [ maj7 ]

دیوید مویس نیم‌فصل سختی را در اولدترافورد گذرانده است ولی اوضاعش مشابه به سر الکس فرگوسن است.

سایت پارس ایران – زمانی که بزرگ‌ترین دستاوردهای سر الکس فرگوسن با منچستریونایتد مرور شود، احتمالا تنها اشاره کوچکی به دهه 1980 خواهد شد.

کاملا هم قابل درک است. فرگوسن پس از سه سال دشوار توانست آنها را به 13 قهرمانی لیگ و 38 جام در کل برساند.


برچسب‌ها: ورزشی,
ادامه مطلب
[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 5:49 ] [ maj7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 28283
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content